Az Interim Menedzserek napi díjas alapon dolgoznak. Nincs szabadságra, betegszabadságra, le nem dolgozott itőre járó díj. A kifizetett díjat nem terhelik járulékok, illetve béren felül más juttatások. Az Interim Menedzserek - amikor ezt a vállalat szabályzatai megengedik - saját eszközeikkel dolgoznak, tehát nem szükséges vállalati gépkocsit, laptop-ot, telefont, stb. biztosítani számukra. (természetesen az egyes megbízók IT biztonsági és egyéb szabályzatai eltérhetnek, így elképzelhető, hogy nem megengedett pl. külső számítógép hálózatra csatlakoztatása)
A fentiek miatt az Interim Menedzser és az alkalmazott vezető számára kifizetett havi összeg között valójában nincs is jelentős különbség.
Gondolja csak végig:
Alkalmazott vezetőnek adott havi bruttó egymillió Ft-os fizetés + középkategóriás autó magánhasználatra + telefon csomag a vállalatnak (figyelembe véve a fizetett szabadságot is) átlagosan mintegy havi 1.7 millió Ft-ba kerül. Ez 20 munkanapra vetítve 85.000 Ft-os napidíjnak felel meg, és ebben még nem szerepel a felmondási időre járó díj és a végkielégítés összege.
Interim Menedzsereink után kizárólag a ledolgozott napok után járó díjat számlázzuk, és az átlagos napidíjak nem térnek el jeletősen a az alkalmazott vezető egy napra lebontott díjától.
Természetesen az Interim Menedzser napidíja jelentős szórát mutathat a projekt időtartamától, a pozíció szintjétől, az iparágtól és az elvégzendő feladattól függően. Mindazonáltal bátran állíthatjuk, hogy versenyképes az alkalmazott vezető díjával.
Részletesebb árajánlatért kérjük kattintson az alábbi gombra:
Elérhetőség:
email: info@interimpartners.hu
tel.: +36 20 3768188
Székhely:
2039 Pusztazámor,
Naphegy u. 19.
Budapest Interim Management Partners Kft.
Minden jog fenntartva.